ÅRE OCH TILLBAKA


Det var ju dags för Stereo att slänga upp butiken i Sälen så jag tänkte ska jag åka 50 mil så kan jag likväl köra 50 till.
Upp till Åre för att reka butik till SOMEWEAR då vår förra partner där uppe tyvärr lagt av. Hittade dock en fin fin butik som vi ska försöka fixa samarbete med. Men det blev mycket utgång o bilkörande, dock inte samtidigt. 20 timmar i bil på två dygn...TJAO.


Otroligt fint hela vägen upp, synd att vi inte får det landskapet här nere. Blir lite mer Jul feeling då. Men det va allt lite händelser på vägen som kunde gått illa, bland annat att vi höll på att få bensin stopp mitt i ingenstans och när vi äntligen hittade en mack på GPS:en så var den nedmonterad....Löste sig dock tillslut.
Här har jag en otroligt skön känsla i kroppen efter 10mil av ovisshet om vi skulle klara det.


Stötte även på ett par älgar som låg o chilla precis vid vägkanten.

Olle Oljud på Dahlboms i Åre...
Sen vidare till Sälen o premiär på Högis. Kändes lite som en finlandskyss men det var trevligt.

Pianobaren och Love Loud tillsammans med Jocke "Jocke Borg" Borg

Sen tyckte mattias att 9liter champange skulle sitta fint.....
Det blev en hektiskt helg men den förde mycket gott med sig...Jag börjar få mersmak för snö!
Det va mest det.....Nu ska jag göra en korrektur på halskragen på våra nya linnen...
/Tja Sam Snömonster

Kommentarer
Postat av: soffan_power

var de inte 12 liter...? 9 känns så lite.........

2008-12-16 @ 00:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0