David Gylfe....

Jag har en gog vän som heter David Gylfe som man springer på titt som tätt på olika platser.
Kände att jag var tvungen att dela med mig om denna lilla händelse som han råkade ut för.....

Ok, Gylfe bokade en biljett till Thailand för en tid sedan. Han skulle flyga från Sverige på julafton.
Dagen innan julafton blir Gylfe varslad från sitt jobb Pga den ekonomiska kris som drabbat oss...
Han tänker lite "Det är ok, jag ska ändå åka till Thailand imorgon. Jag löser något när jag kommer hem"
Sagt och gjort Gylfe sätter sig på planet på julafton och lämnar kylan bakom sig för att anlända till Thailand 10h senare.
Väl i Thailand vid passkontrollen vägrar dom släppa in honom i landet pga trasigt pass..(!!!) Efter en stunds tjat och
diskussioner sätter han sig på planet för att återvända till Sverige...
Ingen bra vecka för Gylfe......


//Love

Kommentarer
Postat av: johanna

men stackarn, hjärtskärande story! Önskar Gylfe ett riktigt gott nyt år!!

2008-12-29 @ 13:38:46
Postat av: Anonym

fan va surt... :/

2008-12-29 @ 20:04:30
Postat av: Anonym

come on, lets blogg moooore!!

2008-12-29 @ 21:47:49
Postat av: Style By Skatan Skatan

http://www.1000apor.se/blogs/stylebymats

2008-12-30 @ 13:03:34
URL: http://www.klejm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0