Hello.....

Haha, ojojoj.... Så dålig som jag är idag tror jag på riktigt inte jag varit förut....
Det var ju söndagsklubb igår här i Uddevalla och man var ju tvungen att inställa sig på detta evenemang.
Vi förfestade i våran outlet butik med pingis och sweet musik. Jätte lyckad förfest verkligen.
Kvällens super stjärna på pingis kan vi nog alla hålla med om var Sofie Mamo. hon var så jävla duktig va..!!!
Ska kolla om jag kan hitta lite kort under dagen.....
Tjaa tjaa......

Sofie mamo in action...

Ps. Alla tjejer......... Måla inte era naglar svarta f.om nu...Den tiden är ööööver.......

//Love

Kommentarer
Postat av: sooofie

Ja, jag har ju enna alltid varit lite utav en atlet!

Här är min topsports lista:

1.Biljard

2.mariocart

3.pingis

4.trixningar med fotboll

5.Non stop parteying

Där har ni 5 sporter som e heeelt omöööjligt att slå mej på;)try me!!!

2008-12-30 @ 00:36:31
Postat av: Anonym

Sofie äger!

2008-12-30 @ 12:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0