Im too old for this shit....

...som man brukar säga.
Jag börjar sakta men säkert förstå innebörden av denna mening. Jag har mycket mer att ge men man blir påmind. Det var annat när man var några år yngre och prioritera festen framför jobbet och sket i frukost för att få en kvarts sömn extra. Detta har man liksom börjat fatta. Det är viktigt med frukost och man ska inte dricka för mycket/ofta. Så nu när man inte kommer ut lika ofta eftersom jobb och liknande går före så blir det en smärre chock för kroppen så här dan efter. När man gick i gymnasiet va man ju typ trött och kass hela tiden så då brydde man sig inte.
Problemet för mig blir när min hjärnaktivitet sätter igång och den kan jag inte styra, det blir någon typ av overload.
Lite som att simma med bundna armar medans en dreserad katt sitter och slår dig med ett ping pong racket på huvudet.

/Sam so long

Kommentarer
Postat av: soff

hahahahahahha samuel your a freeaak! and im not..!

2008-12-07 @ 16:34:44
Postat av: Anonym

härlig du e!

2008-12-07 @ 21:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0