Konstiga människor

Tja
Lite dåligt med inlägg det senaste vilket är förståeligt. Det är helt plötsligt mycket att göra i butikerna och allt sker på en gång. 
Fast jag måste bara understryka att det finns verkligen knepiga människor. Vi är inte helt normala själv men att stå i vår outlet gör att man undrar lite hur det kunnat bli så här. Från att vara apor till att bli tänkande individer och uppfinna redskap och kunna kommunicera börjar vi sakta gå tillbaka till apstadiet.....fast skillnaden är att vi har på oss kläder.
(såg förövrigt en intressant dokumentär om hur vi kom till, alltså på denna planet, och vår utveckling.)
Det får en att tänka till lite i alla fall. Sen när man ser på efterlyst o insider så måste man ju ifrågasätta vår intelligens... Har vi för lite att göra eller finns det för mycket att välja på?
I REST MY CASE

Vi syns i morgon, sov gott.....
/sam

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har inget minne av att jag har gett ok på att lägga upp bilder på mig? ;)

2008-12-18 @ 12:37:17
URL: http://linda-konvicted.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0