Lördagsmix....

Fick en sjukt nice mix av min kära vän Kristoffer på Nellie recordings som jag känner jag vill dela med mig av.
Det är två tyska dudes som heter Mark Bale & John Voltaire.
Dom kommer  släppa på super hypade Nellie recordings början på nästa år, något jag verkligen ser fram emot.
En annan realise jag måste passa på att tipsa om är Audibles nya Ep White mouse som ni kan se Tiesto lira HÄR beräknas släppas 5:e Januari. 



Ladda ner mixen HERE

Tracklist:
01. Andy Caldwell - Warrior (Bale & Voltaire Remix) (UNO)
02. Sebastien Leger - Majuro (Mistakes)
03. Darin Epsilon presents Mimoori - Kwaidan (Bale & Voltaire Remix) (Inkfish)
04. Bale & Voltaire - Connected (Inkfish)
05. Ceeryl - High flyer (Manuel de la Mare Remix) (Pumpz)
06. Johnson & Haske - No Rest (Jerome Isma-Ae & David Portman Remix) (Flow Vinyl)

07. Bale & Voltaire - Green Wave (Vocal Mix) (CD-R)
08. DBN - Timeslip (CD-R)
09. Talla 2XLC - Dante's Peak (Jerome Isma-Ae Remix) (Tetsuo)
10. Zoo Brazil - Crossroads (Armada)

Enjoy...
//Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0