Samuels bak luktar gott....

jajjamensan nu är det dags för mitt årliga pepparkaks bak och husbygge. Detta har blivit en tradition för mig som nästan är på ont som gott. Eftersom jag ritar husen själv och inte har ork för perfektion så blir det ofta lite improviserat och irriterat i slutet....Men det är en väldigt stor tillfredsställelse när det är klart.
Här är förra årets....

...och nu har jag börjat med årets.....

...fortsättning följer....
P.S var dtet någon som såg boston tea party?
Ett av mina tidigare alster va me där;)
Provhyttts skyltarna till alla Carlingsbutiker är design a la Samuel....och dom fick lite tv tid idag...
/sam

Kommentarer
Postat av: Annicka Opseth

Oj jisses! Du är ju grym!!

Får jag till ett litet ynka hus med fyra väggar och kanske ett tak så är jag mer än nöjd..haha!

2008-12-09 @ 00:43:24
URL: http://www.annickaopseth.devote.se
Postat av: Linda

Yep jag såg Boston tea party. Jag antar att det är därför jag är hutlöst trött idag. Tant L är inte van vid så sena kvällar. du är duktigt på pepparkaksbygget! =) Jag känner igen det där att det börjar brista en aning i tålamod efter ett tag. Jag tror det är naturligt. och jag tror att det är en del av själva grejen med att slita med en hel pepparkaksgård. =) Man är rätt nöjd med sig själv efteråt.

2008-12-09 @ 08:22:39
URL: http://linda-konvicted.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0