ÅTERSTÄLLNING av LÖSENORD

Tja, egentligen helt meningslös info men på riktigt så undrar jag ibland om jag är helt dum i huvet. Jag har alltid loggat in mig på min Hotmail som förövrigt är kopplad till min Msn genom att bara trycka logga in. Jag har alltså aktiverat "kom ihåg mig" på min hemdator. På offentliga datorer skriver jag alltid in mitt lösenord manuellt. Men så en dag så helt plötsligt när jag skulle logga in hemma så stod det -Ogiltigt lösenord eller inloggningsnamn! Jag har verkligen inte rört någonting eller ändrat. Efter många försök så tänkte jag att jag får återställa lösenordet o be om ett nytt. Detta lösenord skickas då till den mail jag inte kommer in på !!!!
Hur ska jag då få tag i lösenordet? Efter mycket om och men så kommer jag fram till att man kan ha en alternativ adress som den skickas till men jag som många andra skapade mitt konto när jag gick på gymnasiet, 10 år sedan...Jag kommer inte ihåg om jag hade någon mer adress då....
Jag vänder mig till en mail adress med automatiska svar och jag får skickat ett formulär där jag ska skriva ner allt som finns på min mail, adresser, rubriker....
På riktigt, man har ju inte en adressbok för att man kan alla adresser i huvet....
Skitsamma, men gud va allt ska vara omständigt för oss dödliga.....


Liknande sak upplevde brorsan när han skulle ta en tablett för huvudvärk där det som varningstext på paketet stod-Biverkningar kan vara huvudvärk...

WELCOME TO THE REAL WORLD och hoppas ni får en fin dag...
/Samuel

Kommentarer
Postat av: Chrís

Haha! Störigt. men kul det med bivärkningen! =)

2008-11-06 @ 13:29:14
URL: http://prittyboj.blogg.se/
Postat av: johanna

Vissa dagar är värre än andra, det är nog bara så de är. Like it or not ;)

2008-11-06 @ 14:00:52
Postat av: Linda

Hahaa, vilken otur!

Hoppas det löste sig efter alla om och men tillslut. =)

2008-11-06 @ 15:52:53
URL: http://linda-konvicted.blogspot.com/
Postat av: lillen

man kan ju undra varför man köper/använder en huvudvärkatablett som har den biverkningen...?!

2008-11-06 @ 18:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0