"dagens outfit"

Hej o tja.
Med risk för att följa strömmen o bli lite kommersiell i bloggandet så lägger vi ut "dagens outfit"...
Har nämligen en kortärmad collegetröja som jag snott från min far. Blå melange ser man inte ofta nu för tiden...
Sen vill jag förespråka färgade brallor även om det kanske känns som det är ur tiden. Det tycker jag absolut inte, men det kan ha blivit lite mer delikat gällande val av färg.
Röd, blå och sen finns det en skön grön oxå......Då är man safe.
Skor, låga converse, vita....Funkar alltid...
ROCK ON!

/Samuel
(jag kan verkligen inte vrida mina bilder rätt som jag skickar från mobilen.Tro mig jag har försökt)

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är verkligen skit jobbigt att vända på skärmen på datirn för att se hur det ser ut, EGENTLIGEN. Tro mig... ;)

Allt på topp annars hoppas jag?

2008-11-17 @ 14:21:02
URL: http://linda-konvicted.blogspot.com/
Postat av: SOMEWEAR

ni som har laptops kan väl göra som Linda ovan o vrida på skärmen...



2008-11-17 @ 16:06:48
Postat av: Linda

Om du sparar bilden på datorn och du har paint så kan du ju rotera på bilden. Bara ett litet tips sådär.. Från coachen. =)

Annars så går det bra att vrida på skärmen också, det funkar.

// Linda aka Tipsar´n

2008-11-17 @ 16:43:10
URL: http://linda-konvicted.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Jag älskar engagemanget kring hurvida jag inte får vritt mina bilder men saken är den att på PC är det inga problem men när jag jobbar på Mac så går det inte. Hur mycket jag än redigerar den i olika program...Helt sjukt. Jag har även låtit andra prova...

Men tack ändå

/Sam

2008-11-18 @ 10:18:50
Postat av: Linda

Ah, ok där försvann jag!

2008-11-19 @ 10:25:45
URL: http://linda-konvicted.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0