Fönsterputsar svin..!!!

Ok, jag är en ganska godtrogen person. Kanske nästan lite naiv. Och det fick jag verkligen veta igår......

För ca 6 månader sedan kom det in en kort liten halv rund göteborgare med en hink i butiken och börja
snacka med mig om våra skyltfönster. Han verkade väldigt kunnig och använde termer som revetera,polera och gassa.
Han berättade även att hemligheten för att få fönsterna perfekta var att använda lite t-röd.
Efter lite snack bestämde vi att han skulle putsa våra fönster 3gr totalt för 200kr 1 gång direkt andra gången efter 2 veckor och tredje gången efter en månad. Jag betala och fick kvitto...
Nu igår ett halv år senare såg jag honom för första gången igen. Jag skällde ut honom efter noter och fråga hur han hade mage att lura folk så.. och även att jag förmodligen aldrig kommer kunna lite på folk så igen...
Han förklara sig med att han opererat foten och inte kunnat jobba på länge, och att jag måste tro på honom..
Han lova att gå upp till vår butik och putsa fönsterna där först sen komma tillbaka och putsa fönster här nere...
Vid dagens slut ringde jag upp till Samuel i andra butiken och fråga om han varit där... Gissa vad jag fick som svar..???


//Loooove

Kommentarer
Postat av: Samuel

Jag svarade nej, mycket pågrund av att han aldrig kom

2008-11-07 @ 16:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0