Laholmresa, Somewearfest och damhandboll

Nu har jag/vi lite att ta igen så det blir ett långt blogginlägg idag. Skall dock lägga fokus på bilder o mindre på texten.
Vi börjar med den lilla tripp som gjordes till Laholm, Loves hemstad. Faschinerande hur landskap och uppbyggnaden av städer och hus skiljer sig på så små avstånd. Halland är faktiskt rätt charmigt med sina söta hus o platta landskap. Kikade förbi Båstad oxå...Inte riktigt lika tungt tryck på hösten som sommaren.
 
Vi skulle till Förslöv o kolla in maskeradkostymer till SOMEWEARfesten. Vi hade vart i kontakt med deras internetbutik som i och för sig ser lite taikon ut www.funnyproducts.se
Precis som vi trodde så låg det typ i ingenstans och butiken var i källaren på ägarens hus...  
Och så klart är man ju tvungen att testa grejerna;)
   
 
Peruker is the SHIT...Så jäkla kul....och passande för på kvällen så skulle Larsson o Lange, 2 framstående frisörer, ha visning på Lilla Helvetet i Halmstad...Inte för att jag hade passat där med mina peruker men man kunde ju ändå njuta av deras kreationer...

Eftersom Love pratar så gott om Laholm fick jag mig ett gött skratt när jag skulle svänga ur rondellen o in i den lilla byn...
Händer i Laholm....Ingenting..ha ha, även en bild på Laholms enda stoppljus.
 
Men nu lite bilder från SOMEWEARfesten på Clubkronan i Vara.
Full buss med färgglada folk från Uddevalla....Bra tryck hela kvällen...
Kul att se ett sånt engagemang även från sin publik....kommer finnas mer bilder (bättre) framöver på www.clubkronan.com

   
        
 
Ja, ni fattar......Fler fester blir det......
Söndagen blev det såklart damhandboll (!?) kropps i elitserien mot Västerås. Kul men tyvärr så blir det lite mer fart o fläkt när herrarna lirar....Tyvärr så tog Västerås grepp om matchen tidigt även om Kropps tog igen lite av det otrolig försprånget. Höjdpunkten och uppmärksamheten blev nog mer på Korv med mos än själva matchen.

I morgon är det måndag, då kör vi på nytt....
PEACE
/Samuel

Kommentarer
Postat av: suss

Vilken fest de var i Vara, underbart med lite nya ansikten i lokalerna!!

2008-11-10 @ 09:03:32
Postat av: Linda

Jag gilalde verkligen det där lejonhuvudet! DEt skulle jag vilja ha, nästan jämt på mig.

2008-11-11 @ 08:45:22
URL: http://linda-konvicted.blogspot.com/
Postat av: C

Efter att bara ha skumläst och kollat på bilderna, missade jag antagligen vart de underbara dräkterna är köpta.. Så frågar istl: Vart är de köpta? :)

2008-11-11 @ 09:10:37
URL: http://corneliafriman.blogg.se/
Postat av: Linda

C

Finns på www.funnyproducts.se

2008-11-11 @ 13:22:29
URL: http://linda-konvicted.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0