Robinson 2009

Ok. Som nåra snappat upp så har man haft ett litet mindre förflutet i fåniga tv-produktioner. Detta var dock mitt sätt att försöka nå mitt mål med att få arbeta med media och nöje. Nu har detta legat på is ett tag, tills nu.....En vän till fick syn på annonsen Robinson 2009 och utmanade mig att söka. Jag har en förkärlek till sociala experiment och gillar egentligen inte att man är det man äger och med allt tjat om att vi ska köpa en öde ö med somewear så antog jag mig utmaningen. Det har ju ändå vart mångas dröm, i alla fall när Robinson först kom...men då hade jag glasögon o linser som hade begränsat mig...Nu är det fixat med lite laser (kommer ett inlägg om detta under!!!) så nu tyckte jag att det var dags.
Jag skickade in en flaskpost dan innan sista datumet och skrev att jag ville bli räddad....från vardagen till en öde ö....Inte tvärtom alltså som det brukar vara med flaskposter.
Utav 15000 intervjuade dom 1000, varav jag blev kallad....
Nu vet jag absolut inte hur detta skall gå men eftersom man redan gjort bort sig i rutan så får man förmodligen inte en andra chans....
Vi följer detta med spänning på bloggen...

På riktigt så blir jag nöjd om jag bara får en liten bränna;)
PEACE!
SOMEWEAR on an island!
/samuel strandsatt

Kommentarer
Postat av: Linda

Spännande, min pojkvän har också varit på intervju. :)

Vad har du varit med i för något tidigare?

2008-11-12 @ 08:49:25
URL: http://linda-konvicted.blogspot.com/
Postat av: www.alexandrastyle.blogg.se

Wohooo...grattis so far, håller tummarna!



//



www.alexandrastyle.blogg.se

2008-11-12 @ 11:09:04
URL: http://alexandrastyle.blogg.se/
Postat av: Kiel

Med tanke på vilka miffon som varit med tidigare så har du säkert inga problem att komma med. hehe :)

2008-11-12 @ 11:43:37
Postat av: Samuel

Kiel, jag anmälde dig till bonde söker fru....Tror han som hade hästfarmen kommer ringa dig...



Till Linda, va kul...Vet faktiskt ett par till som fick komma på intervju. Vad jag gjort innan på TV har jag glömt;)



2008-11-12 @ 14:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0