SoMEweAr weEKenD

Tjena tjena.
Satt o kolla igenom lite material från våra t-shirts. På riktigt så blir jag glad när jag ser dom....Det är ju bra grejer. Stört sköna modeller oxå...
La upp ett axplock med några favoriter som kanske kan förgylla helgen lite...
         
Måste påpeka bilden med vår käre vän Felix i bakrunden....Ha ha, han gör sig alltid bra i bakrund eller förgrund (hänvisar till polisbilden) Oftast helt oväntat så poppar han upp...
Här har vi fått hjälp av en gammal arbetskamrat till mig på min Carlings tid. Andreas Ottosson, kika in på hans hemsida och kolla in hans foton.
www.andreasottosson.com

Annars mina kära vänner,
See u later
/sam somewear

Kommentarer
Postat av: FILIPPA

SHIIIT VA SNYGGA VI ÄÄÄR !!

2008-11-15 @ 20:14:02
URL: http://f900212.blogg.se/
Postat av: a

hur har dom blivit modeller? för er ;)

2008-11-22 @ 20:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0