We are off...

Nu drar vi..!!!
Första stop Jönköping för att spela på Premiären an 8glas nya nattklubb, kommer bli sjukt kul..
Övernattar där och tar förmodligen några glas. Därefter skiljs våra vägar för jag ska ner till
Laholm och Samuel ska vidare till uddevalla. Jag ska ha "Mortengås middag" med släkten och där efter träffa min vän Hampus och fira honom på Pepe´s i Båstad. Samuel ska va bjuda på glögg på stereo så baa kika förbi butiken på Lördag.
Söndagen blir det krogbowling på Buddy´s sedan Lipz nattklubb...!!!
Party helg som faaaaan
...
Hur ser er helg ut..??


Glad helg alla våra vänner//Samuel och Love...!!! //

Kommentarer
Postat av: Stina

Vem har sagt att dt är okej att lägga upp mig på er blogg???

Lackar ur!

2008-11-28 @ 17:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0