......

Tjena tjena tjena...
Vi fick igår ett mail av kerstin som skrev såhär:
"Hej!!
Jag vill bara säga att jag tycker att erat märke e as ballt jag är ett jätte stort
fan av EMD och när jag såg mattias i peace t shirten som jag även oxxå har, blev jag
helt såld!!!! Min fråga är nu...kan man köpa mattias hos er?? jag har kollat runt på
hem sidan men hittar ingen länk som verkar funka..."

Tyvärr säljer vi inte denna hunk på vår sida utan försöker fokusera oss på bomull.
Men vi för se i framtiden om vi kanske startar någon annan verksamhet som fokuserar mer på sånt... :)



Xoxo
Love


Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.blogg.se

Välkomna till den bloggvärlden, och snygg blogg har ni, klockren!!

//



www.alexandrastyle.blogg.se

2008-10-30 @ 08:15:14
URL: http://alexandrastyle.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tror Peace tröjan är en utav hans favisar.

Såg han nämligen strutta runt i den på skönhetsmässan i helgen, va många som va framme o fråga efter den ska ni veta grabbar, well done!

2008-10-31 @ 10:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0