Första kunden.....

I morse när jag öppnade stereos lilla outlet här i uddevalla hände något konstigt.
Strax efter jag ställt upp dörren flyger en talgoxe in..!!! Jag blev verkligen helt chockad..!!
Han gick bananas och flög in i allt från provhytter till skyltfönster... Jag beslutade mig för
att försöka kasta  en filt över honom och hjälpa honom ut men det var inte så lätt ska ni veta..!!!
Jag sprang efter honom och kastade filten förbryllat, men "Tommy the talgoxe"
(Som jag döpte honom till i efterhand) var snabb som faaaan... Men tillslut fick jag tag i den
lilla kompisen och hjälpt honom ut..
Slutet gott allting gott :)

Detta är inte "Tommy the talgoxe" på bilden
utan en hona. Detta kan man se för honan
har en smalare svart rand på bröstet och en
ljusare nyans gult...

Här har vi "tommy the talgoxe" softandes på en Bobbie burns sko,
Lustigt nog är det motiv på grenar på skon. Ett sammanträffande eller
hade tommy läget under kontroll hela tiden..??

//LoveLoud

Kommentarer
Postat av: Karolina

hahaha.. vilka äventyr! har vi inte human beings i butiken så har vi då iaf talgoxar :) sweet

2008-10-31 @ 12:55:51
URL: http://silviakarolina.blogg.se/
Postat av: Victor

Ha ha ha!! Det j*vla artistnamnet är ju bland det bästa: "Tommy the talgoxe"! Sjukt kul!

2009-04-28 @ 12:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0