KURT 67


En liten notis som kan vara värt att påpeka. För er som inte vet så fyllde min far 67år igår. GRATTIS PAPPA!
Kurt, som min far heter, har haft karriär som polis, militär, präst, radiopratare, boxare men har på senare år lagt dessa auktoritära roller och blivit mer en skrotsamlare/vedförbrukare....
Ni kan träffa honom i vår trägård hemma på Skäleryr, förmodligen mekandes på någon gammal tivolikarusell han köpt billigt...
Big up 4 old people!
(han undanbedes alla gratulationer då han befinner sig på hemlig ort i Turkiet och jag passar huset....vilket medför att jag får svara på alla telefonsamtal....)
/Sam Stagefighter

Kommentarer
Postat av: ......

Grattis i efterskott Kurt!!

2008-10-28 @ 20:44:59
Postat av: somewearsstö[email protected]

ETT STORT GRATTIS I EFTERSKOTT TILL KURT! som även varit snäll och namngivit mig...:P

2008-10-29 @ 16:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0