Mjölk....

Asså på riktigt. mjölk... mjööölk... m....j...ö...l...k...... Behöver jag säga mer..??
Förmodligen det godaste som finna att dricka....

Funderar lite på hur man ska knyta ihop Somewear med mjölk...... Samuel kanske kan måla ett
mjölk print där pengarna för tishorna går till olika små indipendent mjölk bönder runt om i sverige.
Dom har det tufft mot jättar som Arla fick jag veta av en mjölkbonde jag träffa på mellam Malmö och Kristianstad
när jag va ute och sålde Somewear....

Annars nytt för dagen är väl att Focus, en butik ute i Grebbestad kommer att sälja Somewear denna sommar...
Skiiiit kul verkligen med ännu en butik i familjen. Har lite andra butiker på G också men inget som e klart än....

Kommentarer
Postat av: sofie

mjölk taste like crap.... men de hade blitt ett jätte fint tryck.......................

2009-04-14 @ 23:22:49
Postat av: Anonym

mjölk är den godaste dryck som finns, gör en t-shirt med mjölk, ruggigt bra idé

2009-04-15 @ 09:49:28
Postat av: nicolina

kan ni inte fixa någon butik i örebro som säljer somwear? :D

2009-04-15 @ 18:12:26
URL: http://nicolina.blogg.se/
Postat av: Nordman

en ko är väll bra representant för mjölk

2009-04-15 @ 21:20:23
URL: http://soffanpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0