Motsägelser

Jag gillar verkligen att ifrågasätta saker som kanske inte alltid har en klar logik. Oftast finner man mycket humor i det.
I dag bjöd Lillen på grillkväll med platt-tv och partytält i trägårn. Uefa kuppen, jippi....Hmmm, i alla fall.
Vi köpte korv o ketchup. På flaskan stod det -Mindre salt o mindre socker....Men den kostade typ 4kr mer?!
Är det logiskt?

Jag har ett par teorier men har ni något annat ämne som ni funderat på som känns motsägelsefullt? Det finns ju klassikerna med hur teflon fastnar i teflonpannan och varför man kallar det rusningstrafik när det står still...Helst vill jag ha egna tankar och upplevelser...
P E A C E my heroes!
/Samuel

Kommentarer
Postat av: lillen

varför trycker man hårdare på fjärrkontrollen när batterierna börjar ta slut?!

2009-04-29 @ 16:54:53
Postat av: Anonym

Hur kan dom skriva "30% mindre socker" på en godis påse? Mindre socker än vilken då??

2009-04-29 @ 19:38:20
Postat av: STEFANIE

SOM JAG SADE TILL THERES då vi traskade ut från banken lite tidigare idag "varför är bilar konsturerade att kunna köra i horigt höga hastigheter när man inte får köra så fort?"..... något att tänka på.

2009-04-30 @ 13:44:16
URL: http://therestefanie.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför är nåt sjukt roligt??????

2009-05-01 @ 16:38:04
Postat av: kiel

hur kommer det sig att trasiga byxor är dyrare än hela?

Eller att en använd tröja kostar mer?

2009-05-02 @ 16:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0