Phi Phi Island mm.

Ja då va vi tillbaka på hotellet från en 4 dagars tripp på Phi phi Island. Måste verkligen säga att det hänt mycket
på den ön sen första gången jag va där 3 år innan tsunamin. Då fanns den tex en ATM på ön, nu räknade jag 6st.!!

Well well stämmningen på ön va iallafall den samma, soft sköön och avslappnad. Vi hälsade på vår vän Kalle som sedan 14år tillbaka äger Carlitos på ön, riktigt nice fireshow som vi kan se nedan ;)


Ja en annan sak som öppnat överallt på ön är Tattoo shopps,
Vi föll för impulsen och beslutade oss för att bränna av en liten gaddning var
 strax efter 04:00 på väg hem från krogen. Gissa vems som är vems....



Lite fest blev det allt också, fick tyvärr inte med oss så mycket bilder men här har ni några:


Ahh pallar inte ladda upp fler nu, lite på mig det tar låååååång tid...
Ha det bra som fan så länge...
//Somewear

Kommentarer
Postat av: sofie

haha eeee så lätt! nyckelpigan = samuel

have a nice day= Love

ni är alldeles för förutsägbara..!

2009-04-01 @ 21:12:55
URL: http://soffanpower.blogg.se/
Postat av: Samuel

Sofie, hoppas du skojar. Jag skulle aaaaldrig tatuera in en insekt på min kropp....Har så svårt för mygg o flugor....

2009-04-02 @ 10:41:35
Postat av: Anonym

Sofie, hoppas du skojar. Jag skulle aaaaldrig tatuera in en insekt på min kropp....Har så svårt för mygg o flugor....

2009-04-02 @ 10:42:17
Postat av: Alex

shit, jag vill mer veta VART ni har tatuerat in dessa förutsägbara/oförutsägbara skapelser????

2009-04-02 @ 16:15:07
URL: http://bajskorv.blogg.se/
Postat av: sofie

samuel jag kunde lätt räkna ut att de var din pga att du bara tatuerar in somewearprints på din kropp... du har ju ett rött hjärta, ett grönt kors och nu nyckelpigan som kommer i sommarkellectionen...! ........inte så dum som jag ser ut vettuuuu //soffanpowder

2009-04-02 @ 17:29:52
Postat av: Samuel

Sofie. Jag har tatuerat in have a nice day på armen och Love nyckelpigan på röven...



POWDER!!!!

2009-04-02 @ 18:24:22
Postat av: sofie

MEN LOVE!!!!!!!!!!!!

2009-04-02 @ 23:29:28
URL: http://soffanpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0