Soffanpower gästsar!

heeeeellloooo gullisar=) Idag har jag soffanpower fått den stora äran att gästa somewearbloggen..., samuel springer runt inne på stereo som en stressad luunatic och love drog till sälen med den gammle goingen esset dela vega,  så jag kände  att de var inte mer en rätt att jag skulle få lägga in en liten hälsning när gubbarna e så dåliga på uppdatera!!!

Idag har jag varit runt och kikat in lite sommarkläder på stan ..., åhh shiiitt!t, U-town e inte så tattit som en kan tro.... här är dagens bästaste sommarfynd:


 the ones.... SANDALS OF GRAS!!!! hoow gorgues arent they??? haaa??? tänk va gött med lite gräs under föttera när man e ute på sina summerpartys sen.......... så har man ju the feeling all the way!

Jag slog till direkt!!!!  by it or be sorry for the rest of the week, and longer....



Anyway... sen kände jag mejj nöjd med inköp för idag.., (har åkt på en och annan p-bot dom här dagarna så jag kan ju inte slösa allt för mkt cash) så jag halka in här på stereo för att kolla till  stackars dj steelrose i butiken... och fick mejj då direkt den stora äran att sälja på Oliver (Felix bror tydligen)
the coolest t-shirt in the world!!!!!!!!!! FATTA HUR NÖÖÖJD JAA E!!! (och tänk han då...)



ME and Oliver Holmstedt!!!!! kaaaaaanooon!!!! hans valborgs outfit är nu räddad!

Nu måste get to work.....or something,....
STAAAY FREESH!!!! EAT FLESH!!!!

PEACE AND LOVE //Soffanpower

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0