Time to go home

Vår "charter" är slut och vi ska åka hem om 2 timmar. Faktiskt gött för jag har tyvärr skapat en avsky och lite grann av en personlig vendetta emot flugor. Då är det mest fot och mat flugan som ligger illa till....
Jag tror aldrig jag befunnit mig i solen så mycket som jag gjort dessa 2veckor, 35 grader varje dag, så jäkla gott...
Men jag vet inte men känns som om det är dags att döda myten att åka bort o vila upp sig är sanning. Skulle behövt lite mer gott kaffe och aningen mer näring i maten. Solen är go men samtidigt blir man ju utslagen totalt när man är dum i huvudet o tror att man har pigment som en kenyan och bränner sönder sig. Nä då, det har allt funkat som det ska men nu är det dags att åka hem o jobba och thats perfect for me...Med risk för att låta lite otacksam ;)
Självklart har allt annat vart sweet sweet.....Fler resor till Thailand, absolut...


BYE THAI!
/SOMEWEAR

Kommentarer
Postat av: Nordman

näää fyy faaan va bra!!!!!!!



p.s samuel du är kööölsvart

2009-04-05 @ 14:31:07
URL: http://soffanpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0