Vad tror ni..?? (eller vet ni..???)

Vi har snackat lite om att dra iväg på en liten inspirations resa dom senaste dagarna. Vi har bollat resmål fram och
tillbaka och nu har Robban kläckt ett riktigt bra.... Budapest..... Det e såhär lagom smutsigt med ändå flott, någorlunda varmt, men största anledningen är heeelt klart deras språk... PÅ RIKTIGT..!!! Jag har fan aldrig hört på maken till
språk, låter fan heeelt galet. Kolla youtube om ni missat det...

Nu tänkte jag kolla med er kära läsare, vet ni något om just Budapest..??
 Vi e verkligen tacksamma för all info vi kan få av folk som farit där eller folk som känner någon
som varit där, ahh ni fattar....


(ser ju ut som ett soft ställe om man kollar bilder från Google)




Tack som faan på förhand....
//SOmewear crew...

Kommentarer
Postat av: Alex The Kid

Budapest ska va fett som faan!! Snacka med danne, eller Love, du har väl träffat oscar som danne bor med, han bodde där ett halvår, han kan hook u up med de fetaste ställena!!Puss

2009-04-22 @ 06:59:49
URL: http://bajskorv.blogg.se/
Postat av: Alex

Min kära mor både bor och jobbar i Budapest :)

Helt underbar stad!



Ni måste bara testa badhusen...

2009-04-22 @ 16:10:42
URL: http://www.alexlewerentz.com
Postat av: Anonym

hur startades somewear och hur fungerar ni ? svara i min blogg

2009-04-22 @ 21:19:17
Postat av: Anonym

2009-04-22 @ 21:35:39
Postat av: adressen försvann :)

2009-04-22 @ 21:36:14
URL: http://linusgunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0