Man är en pussy....

Ok, jag är mitt i en flytt, har packat packat packat och packat...
Heeeeelt sjukt va man samlar på sig skit asså....
Jaja, när jag skulle börja köra skit till tippen idag så stod en bil på Av/På lastnings zonen
utanför huset, jag blev sååå arg..!!
Asså, "jävla idiot fucking as pappskalle" ARG..!!
Jag gick in i huset följde dom senaste snöspåren till dörren "Ljungberg" i huset,
jag ringer på. Fortfarande suuuuper arg verkligen, men när dörren öppnas och
en snubbe öppnar dörren kommer bara:
-Hade du kunnat tänka dig att flytta din bil är du snäll...
PUSSY e vad man är..!!!!!
//Love

Kommentarer
Postat av: Mr.Perra P

Ingen soffa till salu? ;)

2009-12-30 @ 15:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0