Snabbt ska det gå


Här har jag försökt illustrera en vision jag fick syn på tidigare idag. Vet inte om den är komisk eller lite tragisk.
Jag kunde i alla fall inte med att ta en bild så jag gjorde denna.  
Eftersom ofta trottoarerna är fulla med upplogad snö i dessa tider så har ju de äldre lite svårt att ta sig fram där så vissa använder sig av vägen. Idag såg jag en kvinna med rullator som skapat lite köbildning pga detta.
Hon hade en traktor o ett par bilar bakom sig och hon va långt ifrån sin destination plus att hon kunde ju inte ta sig upp på trottoaren för där var det som sagt plogat upp stora vallar.. Det såg otroligt komiskt ut.
/sam

Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha, klockrent! bra illustration med, kan se hela händelsen framför mig :)

2009-12-29 @ 14:40:07
URL: http://emeliebodilelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0