Bus Bus.....

Jag tänkte på en grej, skojar ni mycket med era kompisar..??
Jag och Samuel håller på en del, Tex varje gång samuel lämnar sin dator obemannad brukar jag byta
bakgrunds bild till något skoj. Någon gång va det Gay-porr från Ginza.se här om dagen bytte jag till det här:


Samuel där emot brukar döpa om sig (och andra) på min telefon. Väldigt vilseledande....
Vi brukar också "facerapa" varandra en hel del.

En annan klassiker är ju att kleta in stjärten med jordnöts-sylt och när man stöter på personen man vill
skoja med stoppar man bara ner handen i brallan och raffsar åt sig lite jordnöts-sylt och kastar på 
personen i fråga....

Men vad brukar NI hitta på..?? Har ni blivigt utsatta eller skojigt med någon..?? 

//Love

Kommentarer
Postat av: bertil

ägget i skon, som kompisen ska sätta på sej, är ju en klassiker...

2009-02-25 @ 16:14:08
URL: http://viktorfeatviktoria.blogg.se/
Postat av: stefanie

svar: NEJ, tekniskt sett så är det faktist vårt omklädningsrum...de vet ni oxå.

2009-02-25 @ 17:31:59
URL: http://therestefanie.blogg.se/
Postat av: Sofie´s practial joke...

om du vet att din kompis e på ingång.., förbered med apelsiner och suuuuula de på din vän när han/hon entrar the building! //style by s-p.....:P



så love... förbered dejj på att bli sulad..., kan fortfarande inte förlåta dig för ditt facerape!!!

2009-02-26 @ 00:16:36
URL: http://soffanpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0