Gylfe följer upp Annas konsert.....

Denna konsert va ta mig f-- riktigt bra. jag va fan glad igenom hela konserten. Kvällen började med en söt liten tjej som hette Nina Kinert spelade ett par låtar va så jävla bra (trots fel spelnigen). Efter att Nina spelat kom Anna in med sin orkester som spelade alla sina underbara hits. kvällen slutade som vanligt på en onsdag kväll på gg med billiga mellan öl.
Det bästa på kvällen var att koserten va så jävla bra rakt igenom och det gjorde mig så jävla lycklig och det behövde jag efter en månad med många motgångar


Tyvärr blev det bara ett kort från konserten men bra blev det.....




//David Gylfe

Kommentarer
Postat av: Linda

MYCKET bra kort skulle jag våga påstå faktiskt och helt enkelt!

2009-02-05 @ 15:11:10
URL: http://linda-konvicted.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0