Helgen...

Ja mina vänner, jag tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag ska ner på stan och lösa något att käka.
Jag spelade på Mortens både fredag och lördag, Jag va verkligen sjuuukt nervös inför det. Inte riktigt min vanliga publik om man säger så. Så efter jag ryckt ner dom senaste Absolut musik skivorna i mitt case drog jag ner.
Lite nervös som jag va frågade jag min käre vän Hanna som är bartender på stället efter något starkande och hon föreslog att jag skulle testa något nytt som hette "suck n blow" Och det gjorde jag.... Det va det sjukaste..!!! Det e någon sorts jello shot i ett rör som man skruvar loss båda ändarna på och en person blåser (Hanna) och en person bara slappnar av och tar shoten (Jag) Och fyyyy faaaan va sjukt, den verkligen bara gick rätt ner... SWICH..!!! Coolt som faan..
Anyway jag hade roddat caset med massa shlager och sånt men när jag började spela märkte jag att jag inte behövde spela sånt utan kom undan med nästan bara sånt jag ville spela... BRA fest både Fredag och Lördag. Mycket folk, folk stod på borden och festa som faaan...!! Roliga spelningar måste jag säga...

Fredagens låt: Y.M.C.A  (se nedan)



Ha en soft söndag nu.....
//Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

dags att boka in cowboybaren love?? :)

2009-02-01 @ 20:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0