Hjälp..!!

Tjena tjena tjena...
I dagens läge säljs det somewear i ca: 10 butiker runt om i sweden.
Men nu i veckan kommer (om allt går som det ska) ett nytt lass somewear, vi kommer få lite mer och nya T-shirts
och även ett par nya plagg i vår "kollektion"
Därför känner vi att det är dax att utöka och jag ska ut och köra och jaga nya butiker runt om i Sverige.
Så jag tänkte kolla med er åh ni visa läsare om NI känner till några sköna butiker någonstans i sweden..??
Hade varit jätte nice med lite tips jag kan följa upp :)
Tack på förhand.....

By the way...
Jag tog ett snabbt smyg kort på Samuel under hans "lunch-stund" idag på Stereo.....



´"Samuel är  en jävel på att vittza, han är även en jävel på att äta Pizza" som jag brukar säga.....

Ha det förjävla bra nu och glöm inte tipsa om butiker ;)

//Love


Kommentarer
Postat av: andreas

Tja, skulle vilja ser era kläder i Kalmar, tror att ni skulle göra succe här, finns två sköna butiker här i stan, Erik & Alexander(säljer, whyred, won hundred, uniforms of the dedicated mm.) och Selvage (säljer: Kuyichi, carin wester, fifht avenue, mm. )



Vill ni ha kontakt i kalmar, så kan jag hjälpa er..cool.



In o kika på min blogg, www.ferrypin.net/freshandfunky



Gå in på mode, på Oversized T-shirt, länkar till er.



Peace!

2009-02-16 @ 21:53:54
Postat av: STEFANIE

GE MIG DEM DÄRA RESTERNA!!!!!!!!!!

2009-02-16 @ 22:11:31
URL: http://therestefanie.blogg.se/
Postat av: Samuel

Skillnaden va att Love o Robban åt "affärslunch" klockan 1 och jag åt halv 4.....Så det fick bli en turtles pizza...

Skitbra idé med att tipsa om butiker. Dom som tipsar Love om en butik som vi inte redan vet, och som självklart köper in det, får en middag tilllagad av Love...

Tror han hade en söndagsstek till övers....Den va ju tänkt igår men ryktena säger att Love va på PizzaPalatset istället...

MUMS mina vänner....

/Sam

2009-02-16 @ 23:39:39
Postat av: malin

Faith i Borås har ett litet sortiment men tror ert märke hade passat in där!! (Även butiken Face)

2009-02-17 @ 21:10:24
URL: http://sundaychic.blogg.se/
Postat av: karin

I vilka butiker i Göteborg hittar jag somewear?

2009-02-18 @ 19:11:59
Postat av: Oscar

Jag vet ett perfekt ställe som jag nästan kan garantera att dom kommer vara intresserade, Greencha i Norrköping ;D

2009-02-20 @ 18:52:28
Postat av: fanny!

Tretton i helsingborg!! www.tretton.se!

2009-02-22 @ 21:34:06
URL: http://fanzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0