Måndag kväll då....

Då min kära sambo fyller år idag har jag precis varit på kalas. Saken är den att även min "mambos" morfar fyller
87 idag så alla hans vänner var med också. Tycker verkligen det e soft att sitta och bara lyssna när dom berättar:
"1973 se du, då va det polo epidemi sedu, Torsten och hans syskon lades in på isolering men dom blev friska sedu..."
Jaa mycket sånt snack, tack och lov va SOFFANPOWER med och håll låda i vanlig ordning.

Jaha, jag roddar inför mitt lilla "somewear-korståg" jag ska ge mig ut på måndagen 2:e mars.
Jag tackar ödmjukast för alla tips på butiker ni kan tänka vilja börja sälja somewear.
KOM IHÅG :
Den som tipsar mig om en butik som tar in det kommer jag hem till och lagar en middag till plus en vän..!!!

Mer då, till alla er studenter i Uddevalla: 100 dagars festen närmar sig, ahh imorgon e den. SISTA chansen att köpa biljetter är alltså imorgon på
STEREO fram till kl.18.... jämna pengar önskar (!!!) Kommer bli bra fest med "somewear underhållning" i P-baren.
Kom även ihåg jag citerar dj-kiel:
-NÄÄÄ utan biljett kommer man inte in...
Alltså, utan biljett kommer ni inte komma in och ni kommer vakna på onsdagen utan bakfylla och skrapsår på benen..
Det kanske känns bra då MEN du kommer alltid vara "den där trötte jävlen" som missade den där sjuuuka kvällen...!!!
Glöm inte komma upp i P-baren och hjula och bjuda mig på shots heller..!!!

Imorgon lovar jag att bränna upp en "dagens outfit" på S.Amuel....
Vi hörs då...

Tjaaa tjaaa tjaaa....

//Love
 


Kommentarer
Postat av: Alexilalalaaaa

Love, Hoppas Kalmar står högt på listan... Kompaniet, Erik och Alexander eller Selvage ;)

2009-02-25 @ 01:54:35
URL: http://bajskorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0