Min fredag...

Ja som Samuel tidigare nämnde så va jag ensam hemma i fredags. Min kära sambo va på spa-treat i Skövde och Samuel skulle till Laholm på barndop.
Så efter jobbet gick jag hem och koka lite nudlar, kolla lite tv, köpte lite musik på beatport 
Sen spenderade jag ett par timmar framför mixerbordet....
Sen började det krypa i kroppen lite.... Bestämde mig för att traska ner en sväng på stan och kolla
och eventuellt ta en öl eller två. Först Cheers och tog en snabb hoff. Då jag inte kände någon kändes det lite dumt
att stå där och hänga. Sen gick jag till Norra D och där va massa roliga människor bla Soffanpower
En stund senare gick vi vidare, Alla till GG eller Mortens jag själv gick till Kullgrens för att träffa Gylfe som skulle bjuda
på en "Gylfe Special" Kan ni gissa vad det e..??? Sen GG sen Mortens och sen hem. Samlade på mig ett ganska bra rus under kvällens gång kände jag när jag vandrade hem i min ensamhet.....

XOXO
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0