OMBYGGE

Ok, hej.
Som läget är så håller vi på att göra om i butiken för att få en fräschare aproach. Tyvärr så är väggar och liknande lika porösa som maräng så vi behöver proffs hjälp....men det hittade vi inte så Lillen får hjälpa oss....Så det går framåt men tar lite tid. I alla fall...Kommer bli grymt.
Så vi kommer blogga väldigt mycket om tegel o cement ett tag...Nä då, men nu blev det så....
Mest för att säga GODMORGON.

Det som är gött med att agera hantverka är att man fikar hela tiden....Funkar så i branschen....tydligen...och vi som tyckte vi fika mycket..
Hörs
/sam
(P.s vi har fått upp lite nytt i butiken i alla fall.....)

Kommentarer
Postat av: Malin

Välkommen in på min hemsida! :)

Du kan hitta massor med bilder i min portfolio, samt är du intresserad av att själv bli fotograferad så är det bara hör av dig! :)

2009-02-09 @ 13:37:19
URL: http://malinlovenborg.se
Postat av: Malin

Välkommen in på min hemsida! :)

Du kan hitta massor med bilder i min portfolio, samt är du intresserad av att själv bli fotograferad så är det bara hör av dig! :)

2009-02-09 @ 13:38:06
URL: http://malinlovenborg.se
Postat av: lillen

ska komma å riva ner alla hyllor sen.....

2009-02-10 @ 11:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0