Tävling tävling..!!!!

Mina ladys och herrar....!!!

Vi drar ihop en lite snabb tävling idag tänkte vi. Tyvärr är det mestadels riktad åt
läsare i Uddevalla området då priset på denna tävling är:
DADADADA DADA..... 4ST Biljetter till Anna Ternheim´s kick ass konsert på Östrabo teater nu på Onsdag kl:20.00
i Uddevalla..!!!!!


Tävlingen går ut på att Rodda läsare till vår blogg :)
Så alla sätt e tillåtna, Sprid vår adress på andra bloggar, Skriv till alla på facebook eller tatuera in det i panna....
Alla sätt e bra sätt, (kanske inte smarta)

Skicka hur du gjort till: [email protected]
Vinnare utser vi på onsdag vi 13 tiden.....

Ha en fortsatt bra dag nu...!!

//SOMEWEAR
Vi går mer på tillvägagång sättet än det egentliga antalet man lockar, blir som sagt svårt att mäta. Skriv hur ni gjort i kommentarer eller maila och även länkar där ni marknadsfört det så vi kan se. Mest kreativt vinner;)
It´s all for fun, det kommer fler tävlingar

Kommentarer
Postat av: määäry

hur ska ni kunna veta vilka, som just jag, har släpat hit?

2009-02-02 @ 17:32:23
Postat av: fylle gylfe

nu har jag gjort allt i min makt

2009-02-02 @ 22:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0