TEEASER

Tja, eftersom allt i denna bransch tar längre tid än vad man tror så tänkte jag bjuda på en liten tee teaser om vad som skall komma...Nu är detta dock ihop klistrat i datorn men på ett ungefär.....Det är lite praktiska saker som ska till även fast man rent fysiskt fått prylarna....Tullar och avstämning bla bla....
I alla fall, här kommer en av mina favoriter

Lite inspirerad av Loves intresse till 50cent....fast Somewear style...
Sen kommer vi ha tryck på olika färger....Typ röd o Navy tillkommer....Lite gott o blandat...
Nu är det skitfilm dags. The day the earth stod still, Kenau Reeves. Har inga TV kanaler så det blir mycket film för att somna...Upp tidigt i morgon med inköp i Gbg för att direkt åka vidare till Sthlm för mera inköp...Och fira en kär väns födelsedag. Love lovar att blogga on the road.
SOV GOTT, stort som smått
/sam sandman

Kommentarer
Postat av: STEFANIE

jaaaaaaaaaaaag violl bara säga att jag kommer att köpa den. alternativt sno.

2009-02-19 @ 14:05:28
URL: http://therestefanie.blogg.se/
Postat av: Alexilalalaaaa

Good work Samy Sosa!

2009-02-19 @ 17:49:45
URL: http://bajskorv.blogg.se/
Postat av: Kan Dee Drawings

Gillar verkligen erat wööörk, keep it up och kolla gärna in mina linnen som jag säljer med mina egna teckningar tryckta på ;)



Kanske finns möjligen ett sammarbete tillsammans med er?

Mvh Kan Dee

2009-05-02 @ 01:12:19
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0