100 Dagars festen...

Årets första student-relaterade party e här och det e GG som står för den.
Den 24 Feb kör GG något som dom har valt att kalla 100 dagars festen.
Jag fattar inte riktigt varför dom har valt att kalla den just 100 dagarsfesten men jag tror det kan ha något att göra med
att det är 100 dagar kvar tills studenterna tar studenten.... Kanske så kanske inte....

Biljetterna hittar ni på Stereo och dom kostar 110kr. Jag råder er att köpa biljett så snart som möjligt då det är begränsat
antal biljetter släppta....


Jag kan även avslöja att LooSa (Love och Samuel) har fått förtroendet av Dj Kiel att spela på övervåningen denna afton

Jag kan säga att det kommer bjudas på smaskig saftig sexig elektronisk musik i alla former och vi ska verkligen försöka
skapa bästa möjliga stämning i P-baren. Så kom upp och dansa, bjud på en shot, vissla lite och kanske våga på ett kullebytta. Hjälp oss ska den bästa möjliga stämning.....

Vi ses där alla blivande studenter...
//Loveloud

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ok att ni spelar men det viktiga är väl om dj Kiel spelar...gör han det? I så fall kommer vi..

2009-01-28 @ 23:09:14
Postat av: Anonym

kom igen o blogga, lite dagens outfit och vad som mer är på gång med somewear, cant wait!!

2009-01-29 @ 11:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0