BÄSTA ALLA BARNEN SKÄMTET......

Herre gud va roligt att så många har engagerat sig i det här alla barnen skämten..!!!
Och roligtaste måste jag lätt säga var "anonym" som skrev:
"Alla på somewear.blogg.se mobba Dj Kiel, What´s the deal..."
Faaaaan va roligt tycker jag..!!!
Det blev ett par om Dj Kiel och det va säkert inget personligt, han har ju bara ett efternamn som råka rimma på mycket :)
Nu ska vi käka Thai mat, och jag är sjuuuuk nyfiken på vad Samuel kommer tillbaka med till mig... Biff, kyckling, ris eller nudlar..??

Vad tror ni..???

//Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla vill vara Samuel utom Love, han vill vara Glenn Spove... hehe

2009-01-30 @ 17:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0