Då så mina kära vänner.....

Här kommer en liten sammanfattning på vad vi hittat på och vad som komma skall den närmaste tiden...

Jag och Samuel åkte till Sälen i lördags för att stämma av lite i stereo butiken nere i byn och hälsa på vår kära vän Johan aka Esset (läs mer om han i föregående inlägg) och självklart passa på att kolla lite vad sälen har att erbjuda i partyväg.
Lördagen var det ganska lugnt, vi gick ut och käkade lite på ett hak som hette Kalas. Helt ok Cheese-burgare. Ett par öl senare beslutade vi oss för att kolla Hc. Väl där upptäckte vi att ARVINGARNA lirade, och ni som känner Samuel vet hur han känner för dom. Han drog rakt ut i folkmassan framför scen och började veva till "Eeeelllooooiiisss é vi mer än bara vänner" Jag och Esset höll oss lite i bakgrunden den kvällen och vi rundade av ganska tidigt men jag tror Samuel hängde med på efterfest i Turnébussen med hela gänget och några sköna milf´s. Han trillade in vid 6 snåret iklädd en signerad arvingarna tisha som han lyckats byta till sig mot sina Frank Dandy kallingar....

Söndag hängde vi i butiken hela dagen. Efter stängning blev det TT** i stugan. Jag Samuel och Esset. Jätte trevligt hade vi. Esset började sitt pass på Hc klockan 10 så vi åkte med upp. Väl på Hc va det realise party för Absolut Mango. Vi träffade vår kära vän Fredrik från vin och sprit och han hookade upp oss med ett gäng fri biljetter '*Gött som kött*
Dj för kvällen var Andreas Backwall och ingen mindre än Özgur can. Dom levererade Sweet ass Techno som vi avnjöt goda drinkar till. En helt ok kväll verkligen. Vi lämnade sälen måndag vid lunch.

Idag (Teesdag) har vi kört som faaaan i butiken och moblerat om så vi knappt känner igen oss. Kul när man gör sådana stora projekt...
Annars är allt lugnt med oss. Har inte hänt så mycket.... JO Sveriges kanske bästa Dj, Dj Kiel förtsätter att fylla sin super sköna blogg med inlägg om oss, Låt mig citera:
-"Vissa kallar sig deejays fast dom aldrig ens spelar på en klubb utan står och är  "svåra" i en butik, och anser sig själva grymt heta och creddiga samtidigt som dom  dömer ut allt kommersiellt förutom då Körslaget " //Dj kiel
Kolla in hans super sköna blogg HÄR  Riktigt bra skribent och mycket roliga åsikter.

JO FAN... Vi har även fått tag i biljetter till p3 guldgalan på lördag. Det ska bli kul som faan.
Jag lovar att försöka ladda upp lite sköna bilder från Sälen imorgon, Kameran ligger på Stereo.

**= Tuborg och Taco



(And remember, Dj Kiel loves you...) ;)


Må väl alla mina vänner och alla jag inte känner....

//Loveloud Henrikson

Kommentarer
Postat av: Uddén

Helt klart ett bra byte Samuel!!!

2009-01-14 @ 00:15:45
Postat av: Kiel

i love u 2 idiots...

2009-01-14 @ 14:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0