DAGENS OUTFIT gånger 3

Idag har vi vart på inköp i Gbg hos Levis. Hittade en stört snygg byxa till tjej som var ljus tajt o sliten....Kommer bli the shit. Till Kille höll vi oss kring det som Levis är bäst på och det är Enginereed byxan i olika utformanden. Sen blev Love förtjust i en svart jeans väst med påsydd luvtröja, lite Brooklyn feeling kan man säga. Vi testa ett par, vi gillade dom. Kommer i Juni.
Sen hann jag med att få inbrott i bilen o blev av med lite prylar, så till alla tjuvar där ute....VI KOMMER ATT LETA UPP ER!!!!
Anyways, när vi kom hem körde vi en snabb snappshot på dagens outfit. Så vi fota varandra and here is the result:

Love kör en svart tischa som jag inte har en aning om vart den kommer ifrån, störtsköna encore brallor(kommer till våren) och converse, Filippa Har Vasuma glasögon, somewear tischa(såklart) Cheap monday jeans och sprillans nya svarta höga Converse, Jag kör min gråa cardigan(märke hemligt) Vasuma farfars tröja och Nudie Jeans (pondus rea, Sweet!!!) Sen mina vanliga boots från bobbie burns, JUSTICE!...
Keep it cool
/Sam and C:O

Kommentarer
Postat av: Love.....

Tänker verkligen en hel del på den där jeansväst varianten. Och även på hur en burk tonfisk i olja kan kosta 15:- ..!?!?!

2009-01-22 @ 22:32:44
Postat av: Vanessa&Fanny

Det är bra dagens oufit ska det vara:) hehe!

2009-01-24 @ 23:26:04
URL: http://justlikeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0