Dagens Outfit

Så här kan det se ut i klädval under inventerings tider...
Vi har typ minus 40 grader i butiken!

Love= Kofta: Diesel     Filippa= Kofta: Vailent        Samuel= Kofta: Selected
          Linne: Insight                     Linne: Somewear            Farfarströja: Vasuma
          Jeans: Acne                       Leggins: Lindex                Jeans: Lee
          Kalsonger: Inga                 Skor: Converse                 Skor: Bobbie burns
          Halsband: Matt Westron    Klocka: Triwa                   Stumpor: Happy socks
                                                         Armband: Ms bjoux

Så kan det se ut.
Ni vet väl att vi kör 50% på allt i La Boutiqe...
WELCOME
/Sam Stereo

Kommentarer
Postat av: sugen!

samuel sjukt fräscha jeans, vart finns sådana att få tag i? :)

2009-01-07 @ 16:42:45
Postat av: Samuel

Detta är ju Lee´s bästa byxa ever som tyvärr folk nappade på lite sent annars hade nog Lee fortsatt göra den. Jag bunkrade upp med ett par av varje tvätt;)

Lee Parker heter modellen och mina har en rosa ton som jag av misstag fick när jag tvättade dom tillsammans med röda strumpor...Idiot samuel....

2009-01-07 @ 17:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0