GODMORGON

Ok, dags för snö. Mysigt om den vart här lite tidigare och om den inte var så jäkla blöt!!! Kommer inte ihåg senast jag byggde en snögubbe...Kanske har mer med åldern att göra än kvaliten på snön i och för sig.
Som vanligt startas dagen på Stereo med en morgonkaffe och mail overlook...En order på våra nyupplagda tischor gör att kaffet redan smakar bättre. Vi tackar för det :)
Stackars alla som vart lediga över julen för så här mycket ledigt har vi nog aldrig haft (jag blev sjuk istället) Först helg, sen jul mitt i veckan sen helg och sen nyår sen helg och nu trettondagsafton....Detta med massa klämdagar blir ju helt sjukt ineffektivt. Jag klättrade på väggarna och tappade all verklighetsuppfattning. Hade ju inget arbete att förhålla mig till. Men nu back to normal.
Men jag tänker egentligen på er som vart ute o festat, för det har det funnits mycket stora möjligheter för det och självklart följer vi upp vimmelbilderna för att se hur det går för somewears sköna representater.
Jag hittade blandannat denna bild som inte är Somewear men made by....
Vi gjorde ett litet gästspel på Carlings för ett tag sen med några storsäljare...
Blandannat denna:

Retro med pianoslips....Vet i fasen om man skulle sparat den till SOMEWEARs kollektion men vi har massa annat gött på gång.
Ha en bra dag
/Sam

Kommentarer
Postat av: pelle

Hur gick produktplaceringen då?

2009-01-08 @ 17:32:38
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0