Gylfe gästbloggar......

min dag precis som vanligt.......

Fan det e så gött att vakna och veta att man måste ringa till Akassan och när man väl ringer så hänger sig så klart deras jävla datasystem så dom lovar att ringa upp mig och det händer oxå efter typ en timma eller så eftersom min underbara handledare va tvungen att lyssna lite på damernas superG från cortina eller någon annan jävla alp ort,......
Man har bara en fråga hur fan kommer denna jävla dag att sluta så det e ju bara att gå in i köket och laga min super pytt med goa ägg och annat gott skit som finns i kylen...lagar klart och sätter sig vid datorn och käkar och försöker komma på något man kan göra med roy under dagen men det blir som vanligt att ingen kommer på något(har varit så varje dag i 3 veckor) vi har sådan jävla fantasi.

Tröttnar på datorn och går ner på stan kommer ca150 meter  till underbara stereo går in och snackar med Love och Samuel om helgens bravader och köper mig ett par grymmt goa dojjer(vilken färg skall jag ha på skosnörena svarta eller turkosa).dagens hårda fråga..kan vara årets köp hittills...

Dagen kommer nog att forsätta med en promenad och allmänt slappande..


Om det e någon go tjej som vill ha en date så ställer jag gärna upp...puss
Kom ihåg dagaen e inte längre än man gör den....peace out...


Kommentarer
Postat av: sofie

Gylfe! you are a legend! Jag vet va du kan göra... Starta din egna modeblogg.., jag ser att du har potensial=)

2009-01-27 @ 09:36:49
URL: http://soffanpower.blogg.se/
Postat av: sara

Du har verkligen förmågan att formulera dig, du borde skriva barnböcker!!

2009-01-27 @ 22:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0