Konstigt....

Tjena tjena.....
Tycker verkligen att det e konstigt att jag inte e tjockare än jag é... jamena kolla en helt vanlig portion käk för mig:

För er som inte ser vad detta e så ska jag berätta det för er. Det är:
Ett braaa lass Kycklinggryta med ris, 2st knäckebröd med ost och ett stort glas mjölk.... Goodi goodi....
Any whoooooooo...... mätt blir man och det är bland det bästa jag vet :)

Om ni har vägarna förbi Vara nu på lördag kan jag meddela att det är den årliga Red-bull innebandyn.
Somewear ställer självklart upp med ett lag, (laguppställning kommer lite senare) så har ni inget annat för er kom och
heja fram oss..!! Efterfesten är på Club Kronan med en Sjuuuk blandning Dj´s och party folk som förmodligen kommer riva hela stället....
Må väl
//Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0