Lördagen igen...

Måndag morgon och det känns verkligen att man spelat innebandy i helgen ;)
Imorse när jag tog på min deon så kände jag att jag till och med hade träningsvärk i ARMHÅLORNA..(!!)
Men hola hola vilken lördag det var, måste verkligen ge dh, Mårten Peter och resten av hela kronan personalen ett STORT STORT tack och eloge får hela arrangemanget som verkligen vat jätte lyckat från början till slut..!!
Stämningen och känslan i lilla baren kan liknas med en av dom bästa jag känslorna jag känner till (Nej inte när Dj Kiel spelar i Cowboybaren på Lipz) utan den där SMÖGENKÄNSLAN,,!!
Beviset kommer här:



Effet Stod för musiken och gäster för kvällen var Sia, Faik och även jag och Samuel som fick smita in och lägga ett
par mixar.... Tack för förtroendet Effet ;)
Ha den skön måndag nu allihopa...
//Loveloud

Kommentarer
Postat av: DH

DET ÄR HELT GALET!!!!!!!!!!!!

2009-01-26 @ 15:52:33
URL: http://www.clubkronan.com
Postat av: Anonym

Underbart, kan inte vänta tills jag får vissla igen!!

2009-01-26 @ 21:39:17
Postat av: j

mäktigt!

2009-01-27 @ 21:15:07
Postat av: ååååå

åååååh en gång till!!

2009-01-27 @ 22:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0