Nu finns den även i butiken

Godmorgon People, och även Sofie Mamo....
Friday is knocking on the door...eller har egentligen trädit in får man väl säga. Idag kör vi i vanlig ordning vårt pass på Stereo sen ska vi ut till Torp o möta upp "vår" fotograf, Andreas Ottosson (andreasottosson.com) för att ta en bild som vi kan använda vid våra spelningar. Promotion bild eller vad man vil kalla det. Love har sedan lovat att bjuda på kyckling och sällskapsspel. Blir lugnt idag med tanke på att man ska upp tidigt i morgon o jobba och direkt till Gbg o P3 guldgalan på kvällen.
I alla fall. Tischan från gårdagens inlägg finns nu i vår webbshop.
SHOOT
www.somewear.se

Ha en trevlig dag
/Sam

Kommentarer
Postat av: Love

Inte så men holyshit va bra den é...!!!

Lugnt att den kommer ligga i min tvättmaskin nästa gång jag tvättar...

2009-01-16 @ 11:58:39
Postat av: esset

Snygg tischa, men kan ni lägga undan opium åt mig... L.

2009-01-16 @ 15:20:04
URL: http://johansoderhjelm.blogg.se/
Postat av: Sofie Mamo

viklen ära att jag fick en alldeless egen morgon hälsning! eller innebär de att jag inte tillhör kategorin "people"...??? isåfall fattar jag ingenting just nu....!?!

2009-01-16 @ 21:53:25
URL: http://soffanpower.blogg.se/
Postat av: sofie igen...

och du Esset.... Ta M på tröjan... du behövernte L!!!

2009-01-16 @ 22:09:14
Postat av: kristina kittelsen

fräsh

2009-01-20 @ 00:19:19
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0