Ok, nu var det över

Hoppas alla fick ett fint nyår med mycket glädje o kärlek.
Jag bestämde mig faktiskt i år att vara hemma hos min bror för att ha en relativt lugn övergång till det nya året. Man är trött efter all julhandel och sen blev man liggande över självaste jul, nä det var allt dags att ta det lugnt. Det skulle vara 18 vuxna och 12 barn...VAD TÄNKTE JAG PÅ!?!
Det va det mest hysteriska jag vart med om, charmigt men långt ifrån lugnt. Bara för att ni ska förstå på ungefär hur 12 barn på samma ställe kan se ut så har jag klippt ihop ett kollage...

....TREVLIG FORTSÄTTNING, jag är helt slut;)
/Sam

Kommentarer
Postat av: Slangen

Det blev ju ganska nice på slutet :) Lite sköna sommerdrinks gjorde ju sitt.

2009-01-03 @ 22:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0