UPPDATERING

Tja,
Vi har fått lite frågor om när vi ska få in mer prints o storlekar i vår butik. Jättekul tycker vi....
Så här är upplägget, våra nya saker är på g med båt från Asien vilket tar ett tag men skall dock vara framme i mitten/slutet av Februari. Då kommer vi ha lite nytt vi slänger upp i shoppen med en gång, sen ska vi leverera lite till vårt tryckeri i Vänersborg som skall trycka upp ännu mer så då kommer det rulla in hela tiden....Kommer bli as ball :)

Keep your eyes open, we will keep our arms open
ROCK ON!

P.S Liten film från Loves spelning igår, det urarta helt och festen fortsatte uppe på skansberget till 8 i morse. Folk käka bark och drack energiedryck hela natten...


Polisen plocka in 5 glada polacker och Nordens Ark fick komma o hämta järvarna med minibuss...Tror även man kunde skymta Dogge som kom i sällskap med Johan Söderhjelm och 5 vackra damer från öst...
Nu är allt i ordning igen....Förutom Love som vakna upp i charken på Mannes i Munkedal....
/Sam

P.S 2. Det är jag med röd jacka och truckerkeps i bakrunden 1.25 in i filmen....

Kommentarer
Postat av: Uddén

Hur fan kunde ja missa dena festen?

2009-01-31 @ 13:41:21
Postat av: L

e de det här som e body combat?! nu fattar jag..

2009-01-31 @ 13:46:04
Postat av: Felix

Shit, va snabba!

2009-01-31 @ 15:00:58
Postat av: www.alexandrastyle.se

Hej!

Japp det var jag, loggan lossna efter en vecka tyvärr. Och nu har jag redan köpt ett par nya vita Converse....men har ni "höga" skrikrosa är jag väldigt nyfiken på ett par såna??



//



www.alexandrastyle.se

2009-01-31 @ 15:50:02
URL: http://www.alexandrastyle.se
Postat av: Alexandra

Shit e det esset man skymtar där utan tröja som vanligt elle =)

2009-01-31 @ 16:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0