VICTORIA SILVSTEDT

TITTA VILKA FINA KLÄNNINGAR......

....eller hur.....hoppas ni förstod ironin i det hela. Jag tror inte att det första man tittar på är klänningarna även om hon lagt säkert minst 30 000 på varje.¨
Det är nämligen så att tv4 har börjat visa en dokumentär om -Victorias perfekta liv. Jag råkade se denna igår och kan inte bestämma mig för om den är på riktigt eller om hon driver med sig själv. Jag hänger inte ut Vickan som person, det gör hon så bra själv, utan som en produkt av samhället.
Hon har ju lyckats i mångas ögon men då undrar jag bara med vad hon lyckats med?!
Hon jobbar på lyckohjulet och är anställd för att locka tittare och vända skyltar. Visst är hon en fröjd för ögat men samtidigt så är det ju egentligen det som hon lagt till som bidrar till uppmärksamheten. Man ser löshåret, bottoxen och dom 2 stora inkomstbringarna.
Jag tänker mest att det finns så mycket mer människor som förtjänar den uppmärksamheten och som kan tillföra så mycket mer men ändå är det Vickan som blir småtjejernas idol och gubbarnas dröm.

I avsnittet skulle hon på Eltons Aids-gala. Klänningen i mitten ovan blev hennes val. Hon ville inte anspegla på sex för mycket eftersom det handlade om HIV.....PÅ RIKTIGT! Hon visar allt, dålig vinkel på bilden dock.
Sen satt hon fast i en bilkö i Cannes, då såg hon sin vän i en Yatch som hon då tänkte lifta med för att slippa sitta fast i trafiken. I nästa klipp sitter hon i bikini och dricker champange.....
 Hon pratar bara engelska med sin mamma i showen, även om detta kanske är för den engelska publiken.

Anyway, tycker det bara synd att fel folk får uppmärksamhet även om man kan unna alla lite framgång.
ETT PAR SILIKONTUTTAR RÄDDAR INTE VÄRLDEN!
(hon kunde ju skänka pengarna som hon la på sin klänning till Aids-galan, detta gäller många av kändisarna som va där)
Världen är speciell.


Lycka till Vickan och jobba inte ihjäl dig. Det är ett fruktansvärt ansvar att vara värdinna på lyckohjulet....Speciellt när du ska spela in 60 avsnitt till nästa säsong. Det blir ju nästan ......deltid....om man stämplar upp lite...

Hoppas ilägget tas med lite ironi men att man ändå ser allvaret.
KRAM VÄRLDEN
/Sam

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag skulle titta på det, men jag somnade.. Så bra var det helt enkelt...

Håll en tumme för mig idag förresten! =)

2009-01-22 @ 09:58:36
URL: http://linda-konvicted.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0