STEREO INVIGNING SMÖGEN

Nice nice.....Det blev trevligt igår med skön musik lite kläder och dryck....Nudlarna gick som smör i solsken ;)

Vår nya fräscha KUDDAR!!!!


Häng utanför butiken

EFFET OCH ADAM "the appel" Man

Lite skön spons från krönleins bryggeriet i Halmstad
NUDEL SUCCÉN!!! Kommer finnas att köpa hela sommaren :)

TACK O HEJ!
Det var en dam, så klart, som bodde i kvarteret och hon undrade om det här skulle hålla på hela sommaren!!!?? Tyckte väl att det va lite brötit med musiken o allt skratt. Kände bara i morse när hennes barnbarn, för vi är som sagt grannar, stod o skrek och betedde sig i morse att SKA DETTA FORTSÄTTA HELA SOMMAREN??!!
Ha ha, men vi ungdomar vet bättre än att gny, vi har skoj och försöker vara glada...ROCK ON!
/Sam

Kommentarer
Postat av: stefanie

JAG DRÖMDE OM ER långhåriga män i förrgår. en ganska så komisk dröm. ni hade skaffat en ny lokal, ett AS gamal helt tomt hus, nu snackar vi SKRÄCK HUS, spindelväv, gungstol osv. i hörnet finns en säng där jag ligger och pratar med love som står och är så sjuuukt nöjd över eran nya lokal, jag minns ett stor smile. Ner för trappan kommer samuel, förbannad som aldrig förr för att en tröja han skickat på posten inte kommit fram till personen som skulle ha den. samuel svor ramsor att han FAN inte skulle stå för något utan att det var postens fel. .. de är det jag minns. och nu vet ni.

2009-06-10 @ 14:24:54
URL: http://therestefanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0