Bad Outfit competition!!!!

Shit shit shit, man ska liksom hinna med allt....
Nu har vi tömt mycket av butiken på gammal skit så nu ska nytt upp. Tyvärr har ju vissa leverantörer konkat vilket kan göra det lite tunnt på tjejsidan denna säsong. Men vi kommer ha massa annat gött.....
I MORGON KOMMER SOMEWEAR NYA DIAMANTER!!!! I alla fall del 1, lite skall tryckas under dagarna oxå. Men det så pass nära så man bränner sig på det....
 
Jag skulle vilja utlysa en bad outfit tävling denna vecka där vinsten blir en av våra nya tischor.
Maila era bidrag till [email protected] så kommer vi denna vecka t o m Söndag kolla igenom bidragen som presenteras på vår sida på Måndag. Det behöver absolut inte vara på er själva men klart att lite uppoffring och en bra motivation kan hjälpa.

Här är mitt bidrag:

Lätt att jag ska jeansshorts till sommaren....
/Samuel

Kommentarer
Postat av: Nordman

Yes! Jag ska bannemejj kamma hem en ny tisha! badoutfits is my thaaang=))))

2009-03-10 @ 17:25:17
Postat av: the j

finns det över huvudtaget någon outfit som slår det där?

2009-03-10 @ 21:48:12
URL: http://bujs.blogg.se/
Postat av: Mr.Perra-P

pahaha tischan är min på dirren! Har ett lager med mad outfits-sidor! Får man skicka mer än ett bidrag? jag kan inte bestämma mig av vilken av dom jag ska ta =/

2009-03-10 @ 23:02:45
Postat av: Al Pachino

hahahahaha, sikken jävla glidare..Fast Samuel jag vet inte om du har vad som krävs (apple bottomen)för att pull off ett par jeansshorts så som han =)

2009-03-12 @ 00:22:27
URL: http://bajskorv.blogg.se/
Postat av: Pontus

om man kan kalla det outfit...

http://imgs.sthlmsfinest.com/blogEntryImages/120265.jpg

2009-03-13 @ 14:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0