Dag 1, Somewear i Halland....

Jaha ja hej hej hallå....
Jag ligger här lagom mätt på mit pojkrum hemma hos Mamma och Pappa i Laholm. Mitt ben rycker och
jag har svårt att fokusera blicken. NEJ jag e inte full, jag har bara druckit way to much coffie idag. Bland
annat en kopp av Sveriges snabbaste barista snubbe som jobbade på The Lounge i Falkenberg som
 vunnit guld cappucinon två år i rad. DAAAAAIM GOOD COFFIE..!!! Vi sponsrade honom med en svart 
peace t-shirt, lite för att det står Comunication Quallity Love på det. Och man kan säga att han levererade
kvalité.... En super soft kille som gilla livets goda kan man säga....


Idag va första dagen på min och Kristoffers lilla införsäljnings runda. Vi har betat av fyra olika städer idag.
Göteborg, Kungsbacka, Falkenberg och Halmstad.  Har varit en lyckad dag med mycket bra respons. Tror
verkligen att vi hittat 3 helt klockrena nya butiker. Mer info kommer....
JUSTDET, vi parkerade på en 10min parkering i Falkenberg och va övertygade om att vi hade fått en bot när vi kom tillbaka men nej inte då, kolla dock vad vi fick:


VÄRLDENS största fågel bajs, jojo ska väl betyda tur så, TACK SOM FAAN din stora stort..!!

Efter som jag just nu ser Björn Hellbergs hus från mitt fönster kommer här en liten på spåret inspirerad fråga:
"Vilken stad i västsverige pryds av detta vackra monument och hur många promille hade
konstnären i kroppen när han skapade den.??"


Mer uppdatering under morgondagen...

//Love



Kommentarer
Postat av: Christoffer "ernt" Andersson

Halmstad har jag för mig va?

2009-03-02 @ 23:17:20
Postat av: Love

Nej tyvärr Ernt, inte Halmstad...

2009-03-03 @ 01:44:48
Postat av: fylle gylfe

kan det vara så lätt att det är i jihannes"joker"brost vackra hemstad asså laholm

2009-03-03 @ 11:57:49
URL: http://modegylfe.blogg.se/
Postat av: Samuel

Kan det vara Brugge i Belgien och promillen var nog noll men det ryktas om att han lät sin cykel få fundera ut skapelsen. Konstnären hette GrisNils på svenska och härstammar ur ätten fergét....



eller jag vet inte.....

2009-03-03 @ 14:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0